zondag 30 december 2012

Bureau Jeugdzorg Rotterdam



Bureau Jeugdzorg Rotterdam: weer dode kinderen….

Onlangs las ik in diverse kranten dat een jonge vader een schadeclaim van 1 miljoen euro heeft ingediend bij Bureau Jeugdzorg Stadsregio Rotterdam. De man heeft zijn kind acht jaar niet gezien en stelt dat Bureau Jeugdzorg hem al die tijd het contact met zijn kind heeft onthouden op oneigenlijke gronden. Ik ken het dossier van deze vader en zijn kind niet, dus ik weet niet of dit de meest geijkte weg is om zijn doel te bereiken. Maar ik ken het dossier Bureau Jeugdzorg wel zeer goed en Stadsregio Rotterdam nog veel beter! Laat ik daar eens wat uit opdiepen…


Lees verder....

http://chrisladino.wordpress.com/recente-columns/bureau-jeugdzorg-rotterdam-weer-dode-kinderen/

                Terug naar Alle artikelen Jeugdzorg Dark horse


 

1 opmerking:

  1. BJZ bewijst dat ze geen juiste hulp geven aan kind ÈN ouders.
    Ouders laat BJZ in de kou staan.
    BJZ dient opgedoekt te worden.
    Q.E.D.

    BeantwoordenVerwijderen