maandag 29 april 2013

Jeugdzorg Dark horse (plus) is online!




Vanaf vandaag is de opvolger van deze blog onder de naam Jeugdzorg Dark horse (plus) van start gegaan, onder de bezielende leiding van Nico Mul, die al van verschillende kanten steunbetuigingen heeft ontvangen van lezers en sympathisanten. Op deze manier kan het netwerk dat rond Dark horse is ontstaan  in stand blijven en kunnen ook de lopende dossiers (Culemborg-affaire, Lijn5, Yunus, enz) nog steeds gevolgd worden, met bijdragen van Sven en Ranada. Op 30 april wordt de oude Jeugdzorg Dark horse een archief en vanaf dat moment gaan wij werken aan het verbeteren van de index (‘Terug naar alle artikelen’) en te zijner tijd kunnen we nog iets gaan doen met de meer dan vijfduizend lezerscommentaren bij de artikelen. Als databank blijft deze blog naar wij hopen nog heel lang zijn nut houden.
Het nieuwe adres voor al uw jeugdzorgen is:
http://jeugdzorg-darkhorse-plus.blogspot.nl/



                         Terug naar Alle artikelen Jeugdzorg Dark horse

2 opmerkingen:

  1. We worden al jaren voor de gek gehouden door Den Haag, het ambtelijk apparaat groeit maar door en door , dit is natuurlijk niet te vinden in de cijfers, want er is heel , heel veel zgn. semi overheid.

    Niemand weet wat ze doen, maar ze moeten wel worden betaald. Ging je vroeger naar het gemeentehuis voor een huurwoning, zaten er, in grote plaatsen, 4 mensen in 1 kantoor en regelden alles, nu staan er in grote plaatsen.

    Tien grote gebouwen van woningbouwcorporaties, met elk heel heel veel onnodig personeel, en het werkt alleen maar slechter.

    En zo zijn er op het vlak van de overheid, nog vele vele verspillingen bekend, zo ook in de jeugdzorg.

    Dit moest ik even kwijt, en eigenlijk nog veel meer. Ik wil een kabinet met Vadertje Drees en Pim Fortuyn, maar dat zal wel niet meer lukken.

    Ik ben nu 58 en mijn vrouw is 52, we zijn niet bemiddeld, maar we hebben een stabiel en comfortabel leven. Onze dochters zijn de deur uit, en bij ons, komt steeds meer de behoefte naar boven om (vooral) kinderen te helpen, hen een beter leven te bieden, dus waarom niet pleegouder worden?

    In deze moderne tijd, gewoon google, Pleegzorg, en dan gaat er een wereld voor je open, en direct weer dicht.

    U krijgt van ons een map toegestuurd met alle informatie, en die hebben we ook gekregen. En ligt bij het oud papier, want we konden op die en die datum, wel daar en daar terecht voor een voorlichtingsavond.

    Nee, kom bij ons thuis kijken, of het wel een veilige plek is voor een kind. Maar dat past natuurlijk niet in het systeem. Want we krijgen zoveel subsidie, en daar steken we zoveel van in onze linker broekzak, en dan is alles al op.

    Ik schaam mij ervoor Nederlander te zijn, en zou graag emigreren, maar dat krijg ik binnen mijn huwelijk niet voor elkaar.

    Ik heb 3 keuzes (denk ik)
    ik ga scheiden en vertrek naar Portugal.
    Ik begin mijn eigen Partij voor de mensen, met 75% minder ambtenaren, maar daar vind ik mijzelf niet genoeg geletterd. Niet dom, maar ik spreek Nederlands, niet Haags.

    Of ik blijf in Nederland, en help kinderen.

    Dat laatste ligt het meest voor de hand, dus bieden wij ons aan als opvangadres.

    Leest iemand dit, die wel geletterd is en fanatiek anti ambtenarij, en heeft hulp nodig, ik ben van jouw partij en stem op je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI, ondergronds-verzet zet je in!
    Net zoals in de tweede wereld oorlog; onderduikplekken.

    BeantwoordenVerwijderen