maandag 19 augustus 2013

De kwaadaardige onzin van de WSG

Beste Sven,
 

Ik ben zo blij dat jullie weer terug zijn! Als ik zie hoeveel energie het mijn zoon, mij en familieleden het kost om alle kwaadaardige onzin van de WSG te verwerken, kan ik het me levendig voorstellen dat het jullie nog veel meer energie kost om alle brieven en stukken die jullie binnenkrijgen van mensen die net zoals wij wanhopig zijn en hun hele leven in duigen zien vallen.  

Toch vind ik elke keer weer de moed/kracht om iets te doen en mijn gruwelijke boosheid is de drijfveer (maar ook de energievreter) om door te gaan. Jullie blog is daar mede debet aan. Mijn hersens werken non-stop 24 uur per dag. 

Het jaarlijkse Plan van Aanpak is weer binnengekomen. Zo mogelijk nog slechter geschreven en agressiever dan het Plan van Aanpak van voorgaande jaren die al agressief waren ,slecht geschreven en uiteraard vol met uitspraken  die niet gebaseerd zijn op diagnostisch onderzoek. Ook niet van te voren besproken met mijn zoon.... Alleen met moeder. (Lees: haar moeder)

Enfin, wederom het bekende verhaal. Dagelijks gelezen en gehoord door jullie. Kortom, het gaat niet goed met ons.

Ik wil weer vaker wat plaatsen nu jullie terug zijn maar zal dit in het vervolg uitsluitend met ANONIEM ondertekenen. 

De advocaat van de wederpartij heeft al eens getracht tijdens een rechtszaak, mij of mijn zoon te koppelen aan artikelen op jullie blog of artikelen in de Telegraaf!!! De Telegraaf waar trouwens NOOIT door mij een artikel naar toe werd gestuurd, ook niet door mijn zoon. Maar ook die "advocaat" is blijkbaar handig in plakken en knippen! 

Vandaar dat ik geen initialen meer wil gebruiken maar uitsluitend anoniem wil blijven. 

Vriendelijke groeten, keep up your good work!!

 

Anoniem

1 opmerking:

  1. weet iemand nog een goede advocaat die ook zaken als wsg jeugdzorg doet

    BeantwoordenVerwijderen